Rzęsy

Nowy Lash Filler 25.9 nadchodzi, rewolucja w laminacji rzęs

Czy rewolucję można zrewolucjonizować? Odpowiedź nie jest oczywista. Rozpoczęcie nowego projektu bez gwarancji sukcesu wymaga czasu, energii, ambicji i odwagi . Ale jest to wykonalne!

Czego najbardziej się obawialiśmy?

Naszą główną obawą podczas tworzenia nowej linii było pytanie, czy uda nam się przekroczyć poprzednie wyniki, które osiągnęliśmy w klasycznej linii Lash Filler. Takie projekty wymagają lat przygotowań i dużą ilość zasobów. Nie każdy ma odwagę podjąć takie ryzyko, zwłaszcza jeśli ma już dopracowaną  linię produktów wysokiej jakości.

TEN WIELKI MOMENT JEDNAK NADCHODZI. Zrobiliśmy ogromne postępy i teraz krok po kroku chcemy zabrać Was w podróż po innowacjach, które nadejdą w 2024 roku.

POMYSŁ

Decyzja o odnowie naszej linii InLei® Lash Filler zapadła w latach 2019-2020. Pracując nad produkcją i obserwując trendy, postanowiliśmy ulepszyć nasze receptury, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu rynku na „bardziej ekologiczne” produkty niepochodzące od zwierząt.

Świat kosmetyków stale się rozwija, a każda innowacja niesie ze sobą nowe wyzwania i możliwości. Przejście na bardziej zrównoważone składniki, takie jak keratyny pochodzenia roślinnego, to ogromny krok naprzód. Jak każda duża zmiana, wymaga ona szeroko zakrojonych testów, aby upewnić się, że jakość i skuteczność produktu nie zostaną zagrożone. Czas, badania i praktyczne zastosowanie pozwoliły określić, że te nowe składniki rzeczywiście mogą dorównać lub przewyższyć skuteczność tradycyjnych receptur.

Rozwój

Równolegle z opracowaniem formuły wegańskiej zoptymalizowaliśmy receptury i metodę mycia, aby zapewnić ekologiczny, szybki i czysty zabieg. Cel był jasny: przyspieszyć i uprościć proces bez negatywnego wpływu na jakość efektu końcowego, zarówno jeśli chodzi o podkręcenie, jak i pogrubienie rzęs.

Po przetestowaniu różnych receptur i wprowadzeniu licznych poprawek byliśmy gotowi. Ale nie po to, aby wypuścić produkt na rynek. Byliśmy gotowi na kolejną rundę testów skuteczności, które zostaną przeprowadzone w laboratorium klinicznym. Był to niezbędny krok, aby mieć pewność, że produkt rzeczywiście zadziała jeśli chodzi o zagęszczenie rzęs. W okresie październik-grudzień 2022 badania przeprowadziliśmy w renomowanym laboratorium w Mediolanie.

Tym razem wyzwań było wiele:

  • Testy na różnych grupach etnicznych i 37 modelach (w porównaniu z 20 w testach przeprowadzonych na klasycznej linii Lash Filler), łącznie 110 zabiegów;
  • Pomiar nie tylko grubości, ale i długości rzęs;
  • Test porównawczy oceniający skuteczność ulepszonej kuracji InLei® Lash Filler z codziennym stosowaniem odżywki do rzęs InLei® Adiutrix i bez niej;
  • Wprowadzenie faktycznego „mycia” rzęs w trakcie zabiegu, w przeciwieństwie do tradycyjnego zabiegu.

Wyniki

Po trzech miesiącach testów musieliśmy czekać prawie dwa miesiące, aż specjaliści laboratoryjni zakończą przetwarzanie wszystkich danych i sporządzą oficjalny raport. Oczekiwanie było niemal nie do zniesienia, także dlatego, że święta Bożego Narodzenia, które przypadały pomiędzy zakończeniem testów a rozpoczęciem analizy danych, zdecydowanie wydłużyły harmonogram.

21 stycznia 2023 był pamiętną datą: otrzymaliśmy oficjalne dokumenty i ogłosiliśmy całemu naszemu personelowi oraz przedstawicielom marki, że dzięki nowym recepturom i nowemu protokołowi pracy osiągnęliśmy niesamowite rezultaty, które potwierdziły naszą ciężką pracę!

  • Zagęszczenie 25%.
  • Wydłużenie o 9%.

*Zgodnie z oficjalnym protokołem zabiegu laminowania InLei® Lash Filler 25.9 gwarantuje osiągnięcie średniego pogrubienia o 25% i wydłużenia o 9% po skumulowanym cyklu 3 zabiegów.

Ale to nie wszystko. Łącząc kurację ze stosowaniem serum InLei® Adiutrix przez trzy miesiące uzyskaliśmy,

także:

  • Zagęszczenie 28%.
  • Wydłużenie o 12%.

Wyniki te są imponujące, ale nasza podróż dopiero się zaczęła.

Warto podkreślić, że zrewolucjonizowaliśmy kurację o 60%, wprowadzając Lash Filler ze składnikami pochodzenia roślinnego. Zmieniliśmy protokół wprowadzając etap mycia i dodając czwarty produkt, który odbudowuje rzęsy na poziomie molekularnym i kończy proces kuracji.

Nie wprowadzaliśmy żadnych zmian wdwóch pierwszych preparatach, InLei® Lash Form 1 i InLei® Lash Fix 2,
ponieważ od początku były stabilne, wegańskie i zawsze spełniały wszystkie wymagania branży.

Nie było sensu ich zmieniać, bo i tak były idealne.

Certyfikacja

Powstaje więc pytanie: dlaczego pomimo tych osiągnięć produktów nadal nie ma w sprzedaży? Odpowiedź leży w tym, że uznanie ich za „wegańskie” a uzyskanie oficjalnego certyfikatu to dwie różne rzeczy. Rozpoczęliśmy skrupulatne poszukiwania jednostki certyfikującej, z którą moglibyśmy współpracować – proces ten wymagał szczegółowych kontroli i przetwarzania znacznej ilości dokumentów.

Byliśmy dumni, że w końcu wybraliśmy VEGANOK , organizację z ponad 20-letnią historią i międzynarodową reputacją. Ich certyfikacja etyczna i misja edukacyjna mają na celu promowanie pozytywnych zmian każdego dnia z korzyścią dla wszystkich: ludzi, zwierząt i naszej planety.

Ponadto, jak widać po ikonach na etykietach, wiele materiałów opakowaniowych stosowanych w naszym asortymencie zostało wybranych z myślą o zrównoważonym rozwoju. Na przykład z dumą możemy pochwalić się uznanym na całym świecie certyfikatem FSC, który gwarantuje właściwy system gospodarki leśnej i identyfikowalność produktów pochodnych.

To nie wszystko

Kontynuowaliśmy również pracę nad zmianą opakowania. InLei® To nie tylko produkt: to żywa istota, doświadczenie, które angażuje użytkownika z różnych perspektyw. Celem jest, aby każdy, kto podchodzi do InLei®, dostrzegł jego wartości i doświadczył ich dogłębnie, w sposób wykraczający poza zwykłą percepcję wzrokową.

Marka musi komunikować swoją genezę, historię i reputację. Musi stanowić solidną obietnicę, ustanawiającą głęboką więź z konsumentem. I jak zawsze mówimy: niezależnie od tego, jak wyjątkowa jest formuła, jeśli opakowanie nie jest atrakcyjne, jest mało prawdopodobne, że zostanie wybrane przez klienta po pierwszym kontakcie wzrokowym. Postawiliśmy na aksamitny dotyk naszych opakowań, delikatny zapach i jasne, delikatne kolory.

Jak postrzegamy tę nową linię?

  • Czystość – to słowo, które od razu przywołuje u klientów obraz samego zabiegu. Czystość. Oznacza brak reakcji alergicznych oraz wyraźny, wyraźny i charakterystyczny wygląd.
  • Miękkość – nowa linia jest otulająca, szczególnie delikatna dla skóry i co najważniejsze dla oczu.
  • Elegancja - to wynik ciągłych innowacji i dostosowań wykonywanych wyłącznie dla naszej marki przez najlepszych włoskich dostawców, specjalistów w produkcji materiałów takich jak plastik, aluminium i szkło.

Ale najważniejsze…

Kiedy zaprezentujemy te innowacje światu?

Premiera planowana jest na 24 kwietnia 2024 r. Do ukończenia pozostało jeszcze kilka kroków

W następnym artykule ujawnimy więcej informacji i kluczowe składy każdego produktu. Nie wahaj się zadawać nam pytań mailowo na sklep@inlei.pl

Dodaj komentarz